Nu.Notarissen B.V.
Gemiddelde waardering van 7 beoordelingen.
Kantoor | Nu.Notarissen B.V. |
Adres |
Oudeweg 115 2031CC Haarlem |
Website | www.nunotarissen.nl |
E-mailadres | info@nunotarissen.nl |
Telefoonnummer | 023 ‑ 553 40 55 |
Gemiddelde waardering van 7 beoordelingen.
Offerte
Overweegt u gebruik te willen maken van de dienstverlening van Nu.Notarissen B.V.? Vraag vrijblijvend uw offerte aan voor meer informatie.
Klik hier om een vrijblijvende offerte aan te vragen.
Klik hier om een vrijblijvende offerte aan te vragen.
Tarieven
Voor deze notaris zijn nog geen tarieven bekend.
Beoordelingen
Beoordeling schrijven17 maart 2021
Ton
Wij zijn in 2018 bij Nu notarissen geweest voor het opmaken van huwelijkse voorwaarden.
Pas in maart 2021 kwamen wij erachter dat deze destijds in het huwelijksgoederenregister van de rechtbank dienden te worden bijgeschreven door de Notaris! Dit bleek niet gebeurd te zijn! Bij navraag kregen wij dit antwoord van een van hun medewerkers:
"Ik heb het een en ander proberen uit te zoeken om u een antwoord te kunnen geven, aangezien de collega dit dossier heeft behandeld deze week niet aanwezig is. Ik kan u helaas geen duidelijk antwoord geven. Ik zal deze vraag toch moeten neerleggen bij de desbetreffende persoon en zij zal u hierover berichten."
Deze 'desbetreffende' persoon heeft ons echter niet bericht. Na opnieuw vragen van onze kant, kregen wij dit antwoord door dezelfde medewerker:
"Ik heb uw vraag neergelegd bij mijn collega, maar ook zij kan u hier geen reden voor geven. Het had gewoon wel moeten gebeuren."
Dus, niet alleen heeft deze desbetreffende persoon haar werk niet verantwoord gedaan, heeft zij helemaal niet de tijd er voor genomen ( zoals de medewerker had geschreven) om zelf naar ons te schrijven en hier een reden voor te geven.
Dit alles vinden wij heel vervelend en onverantwoord!
Pas in maart 2021 kwamen wij erachter dat deze destijds in het huwelijksgoederenregister van de rechtbank dienden te worden bijgeschreven door de Notaris! Dit bleek niet gebeurd te zijn! Bij navraag kregen wij dit antwoord van een van hun medewerkers:
"Ik heb het een en ander proberen uit te zoeken om u een antwoord te kunnen geven, aangezien de collega dit dossier heeft behandeld deze week niet aanwezig is. Ik kan u helaas geen duidelijk antwoord geven. Ik zal deze vraag toch moeten neerleggen bij de desbetreffende persoon en zij zal u hierover berichten."
Deze 'desbetreffende' persoon heeft ons echter niet bericht. Na opnieuw vragen van onze kant, kregen wij dit antwoord door dezelfde medewerker:
"Ik heb uw vraag neergelegd bij mijn collega, maar ook zij kan u hier geen reden voor geven. Het had gewoon wel moeten gebeuren."
Dus, niet alleen heeft deze desbetreffende persoon haar werk niet verantwoord gedaan, heeft zij helemaal niet de tijd er voor genomen ( zoals de medewerker had geschreven) om zelf naar ons te schrijven en hier een reden voor te geven.
Dit alles vinden wij heel vervelend en onverantwoord!
17 maart 2021
Ton
Wij zijn in 2018 bij Nu notarissen geweest voor het opmaken van huwelijkse voorwaarden.
Pas in maart 2021 kwamen wij erachter dat deze destijds in het huwelijksgoederenregister van de rechtbank dienden te worden bijgeschreven door de Notaris! Dit bleek niet gebeurd te zijn! Bij navraag kregen wij dit antwoord van een van hun medewerkers:
"Ik heb het een en ander proberen uit te zoeken om u een antwoord te kunnen geven, aangezien de collega dit dossier heeft behandeld deze week niet aanwezig is. Ik kan u helaas geen duidelijk antwoord geven. Ik zal deze vraag toch moeten neerleggen bij de desbetreffende persoon en zij zal u hierover berichten."
Deze 'desbetreffende' persoon heeft ons echter niet bericht. Na opnieuw vragen van onze kant, kregen wij dit antwoord door dezelfde medewerker:
"Ik heb uw vraag neergelegd bij mijn collega, maar ook zij kan u hier geen reden voor geven. Het had gewoon wel moeten gebeuren."
Dus, niet alleen heeft deze desbetreffende persoon haar werk niet verantwoord gedaan, heeft zij helemaal niet de tijd er voor genomen ( zoals de medewerker had geschreven) om zelf naar ons te schrijven en hier een reden voor te geven.
Dit alles vinden wij heel vervelend en onverantwoord!
Pas in maart 2021 kwamen wij erachter dat deze destijds in het huwelijksgoederenregister van de rechtbank dienden te worden bijgeschreven door de Notaris! Dit bleek niet gebeurd te zijn! Bij navraag kregen wij dit antwoord van een van hun medewerkers:
"Ik heb het een en ander proberen uit te zoeken om u een antwoord te kunnen geven, aangezien de collega dit dossier heeft behandeld deze week niet aanwezig is. Ik kan u helaas geen duidelijk antwoord geven. Ik zal deze vraag toch moeten neerleggen bij de desbetreffende persoon en zij zal u hierover berichten."
Deze 'desbetreffende' persoon heeft ons echter niet bericht. Na opnieuw vragen van onze kant, kregen wij dit antwoord door dezelfde medewerker:
"Ik heb uw vraag neergelegd bij mijn collega, maar ook zij kan u hier geen reden voor geven. Het had gewoon wel moeten gebeuren."
Dus, niet alleen heeft deze desbetreffende persoon haar werk niet verantwoord gedaan, heeft zij helemaal niet de tijd er voor genomen ( zoals de medewerker had geschreven) om zelf naar ons te schrijven en hier een reden voor te geven.
Dit alles vinden wij heel vervelend en onverantwoord!
Levelink
prima, snel
Anoniem
goede service voor een zeer goede prijs
Erwin
Prettig, kwaliteit/prijs uitstekend, vriendelijk, professioneel
Evers RJ
No nonsens, snel, professioneel, bruikbaar advies.
Martine Pijpe
Snel, vriendelijk en efficient